Kovács Péter: Scopul campaniei noastre a fost de a transmite și electoratului român mesajul nostru
,,Campania noastră pentru alegerile prezidențiale s-a bazat pe ideea de consecvență a Uniunii, pe faptul că, timp de 25 de ani, noi am fost singura organizație politică din România care nu și-a schimbat niciodată denumirea, viziunea politică și a demonstrat mereu consecvență în acțiunile sale politice”, a declarat Kovács Péter, secretarul general al UDMR, în raportul de evaluare asupra campaniei alegerilor prezidențiale, prezentat în cadrul ședinței de azi a CRU.
Liderul de campanie al UDMR a relatat, totodată, că Uniunea a desfășurat o campanie pozitivă și curajoasă, abordând și punând accent pe subiecte majore precum: necesitatea elaborării unei noi Constituții, autonomia regională, importanța dialogului româno-maghiar și eliminarea prejudecăților existente în rândul ambelor comunități, între majoritate și minoritate.
,,Scopul campaniei noastre a fost de a transmite mesajul nostru și majorității române și anume că, noi, maghiarii, ne dorim să trăim într-o țară care ne respectă și garantează drepturi depline comunității noastre. Cu prilejul evenimentelor noastre, în materialele noastre informative și în presă, Kelemen Hunor a vorbit în permanență despre așteptările comunității maghiare și despre viitorul acestei țări”, a subliniat liderul de campanie al UDMR adăugând că, în campania pentru alegerile prezidențiale, accentul s-a situat pe promovarea unei viziuni viabile pentru întreaga țară, iar în acest context au fost incluse idei privind locul, așteptările și năzuințele comunității maghiare.
,,Spre deosebire de campaniile anterioare, de această dată am intensificat semnificativ nivelul de comunicare în limba română și în rândul electoratului majorității, nu pentru a crește numărul de voturi, ci pentru a demonstra că UDMR are o viziune concretă pentru viitorul întregii țări, în ansamblu”, a arătat, în intervenția sa, secretarul general Kovács Péter.